Brand Ambassador - Fler orter

I takt med att fler och fler vill komma och uppleva Mackmyra Whiskyby, vårt gravitationsdestilleri och vår fantastiska whisky så behöver vi bli fler. Vi söker därför efter dig, käre ambassadör, som vill utöka ditt engagemang i Mackmyrafamiljen genom att hålla provningar, visningar av destilleriet, whiskybyn och helt enkelt vara en del av vårt ansikte utåt. Vår nästa Brand Ambassador!

Vad gör man som Brand Ambassador?

Som Brand Ambassador representerar du Mackmyra Svensk Whisky i en rad olika publika situationer och sociala sammanhang. I rollen är du varumärkets ansikte utåt som borgar för värdskap i världsklass, serviceskap och expertis. Du strävar efter att överträffa kundens förväntningar och bejaka opretentiöst livsnjutande.
Ditt mål är attrahera nya kunder och underhålla befintliga. Brand Ambassadors arbetsleds av vår Area Sales Manager och skapar främst egna provningar via eget arbete enligt överenskomna förutsättningar (omkostnader, intäkter), men erbjuds även uppdrag via Area Sales Manager.

Aktivitetsbeskrivning

Som Brand Ambassador genom för du bland annat:
– Whiskyprovningar (kollektionsprovning, fatprovning, core-produkter, food pairing m.m.).
– Mässor (bemanning av monterbar, serverar sprit, kunskapsöverföring om produkter och konkret försäljning av fat.
– Event (genomförande)

PLATS

Tjänsten finns på fler ställen i landet, Whiskybyn i Gävle, Stockholm, Göteborg/Väst och Malmö/Synd (För närmare detaljer, hör av er till kontaktpersonerna nedan). Hur mycket arbete det blir varierar men i dagsläget är det inte en heltidstjänst i vi kan erbjuda.
Hör av dig med personligt brev och CV om du är intresserad eller om du har några frågor!

Vi väntar på ditt mail!

Whiskybyn & Region Norr